poniedziałek, 15 sierpnia 2016

żYCIÓWKA

 Widziałem orła cień!
To jest blog więc musi być o życiu. Czasem prozaicznym a czasem takim...no wiesz.
Czas się otworzyć i coś prawdziwego napisać.
,,Józek"!
Ćisne do chaty!Wogle to relacja prawie na żywo! Taki czas.Musi się dziać teraz albo ić pan do h...
Więc ćisne.Śedze mu na kole.Jest godzina 22:30 ileś ...także zupełnie jasno lato przecież poco mi lampki fak...śedze mu na kole...taki Józek na trekingu z marketu...ma pasek odblaskowy na kurtce wiec go nie zgubie ale ma nogę!Ćisne za skór..lem!
Dobra!Jezdem po dwuch piwkach może sześću i siedze mu na kole!Poznań Bukowska ścieżka rowerowa!Kto zna ten wie...to nie rzarty!
Wale życiófke! Że też na ostrobuj nie pojechaełm ..tak bym dał jak nigdy!
Śedze mu na kole...jak na kole ...normalnie nie popuszcze gnojowi zniszcze pełna kontrola kontzentracja
śedze mu na kole poważna żecz nie jakieś tam róndy flegmatyczne prawdziwy sprint Zieliński nie dał rady w rio ja kórwa nie odpuszcze chujózkowi jak na pcmc wewrocławiu śe czuje normalnie kurierka redhukbarcelona POZNAŃSKISTYLDZIWKO!
Jeszcze nigdy tak nie kontrolowałem wyścigu reaguje na każdy jego ruch nie odpuszczam spokój czuje że Józek się spala mięknie nie da rady śedze mu na kole pozycja jak na zjeździe w zębie albo bukowinie noł brejks madafaka kilemol łerdydjusliplastnajt fakmidzizas zostawił mnie na światłach jak się pytam życie jest
niesprawiedliwe jade na rónde rano
 bardzobrzydkiesłowo.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz